3. Indulás, az út, érkezés

Gondolom már kiderült, hogy autóval utaztunk.

A Matricákat elővételben vettem meg az autópálya felügyeletnél, de beszerezhetőek máshol is.
Ezt tanácsolom a kedves utazónak is. Sok kellemetlenségtől szabadulhatunk meg az előre megvett matricákkal.

Előre tájékozódtam a benzin árakról, ezért Magyarországon és Csehországban tankoltam.
Igyekeztem a határtól messzebb lévő kutakat választani. Itt lényegesen olcsóbb a benzin!
Itthon is (Pl. Győr, Mol), ill. a Cseheknél is (Pl. Prága, LukOil).

A GPS sok helyen segített, mivel a cseheknél volt útlezárás és elterelés is.
Ha GPS nincs, akkor egy jó térkép sose árt!

Reggel 5-kor indultunk Budapestről és 12-kor már a szállásunkon voltunk, Heidenau-ban.




A szállással meg voltunk elégedve. A reggeli bőséges, svédasztalos volt. A személyzet kedves és segítőkész. Tökéletes választás volt.

Csak emlékeztetőül: 
A szállást itt szereztem >>> Booking.com.<<<
1. Nem kell előleget fizetni
2. Lemondhatom a foglalást büntetés nélkül
3. Ingyenes a regisztráció
4. Olvashatom és írhatom a véleményeket a szállásokról, stb.